Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-29, 23:07 #37
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Originally posted by Taras@Oct 27 2008, 20:20
Frågan är ju vilka inlägg som är dummast i denna tråden..
Jag trodde att jag hade läst hela tråden, men missade visst raden med att du hade lämnat in det skriftligt och fått svar. Ber i så fall om ursäkt för det..Fredrik Jönsson...
Sen om du nu har sagt upp det enligt deras avtal och arbetat med denna typen tjänster i 10 år, då borde det väl det inte vara så svårt att lista ut hur man bestrider en faktura?
Kika på konsumentverket: http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/ar...gArticleId=2659
Att du sedan vill skriva av dig och ge Strongbox dåligt rykte för att de betett sig dåligt och felaktigt, det är en annan sak. Det kanske även jag möjligtvis hade gjort om jag hade varit i din situation och inte haft något viktigare för mig.

Det är ändå dina inlägg som är dumma, du påpekar saker som inte stämmer och bryr sig inte om att läsa allt som skrivs, sedan påpekar du att det är okej att kasta ut fakturor som är makulerade redan tidig besked och att kräva kunden på pengarna?

är det bara jag här som höjer ett ögonbryn för denna kommentar?

iallafal så har jag ett hum men är inte helt säkert det är därför jag frågar och även vill varna folk att tänka om när det gäller Strongbox ab som det gör i detta ärende. Att glömma eller slarvar bort ett ärende är för mig helt i dålig stil. Nu har ärendet blivit löst och Terhi Salo kunde låva att jag kunde få gratis webbhost i 5år men då jag besvarade det mailet och nekade det erbjudande, jag tycker endå att dom skyldiga skall straffas för ett tjänste fel. Sedan har jag tappat 10arbetsdagar pågrund av att vänta och jaga strongbox för mitt ärende. Räknade på att jag har tappat allt ifrån 5000-10000skr på dessa dagar. Nu får man bara vänta och se vad dom gör och erbjuder.

Jag vill även passa på att tacka alla som har hjälpt till att vägleda en till rätt håll.
sedan tycker man det är dåligt av dom, för hade man inte skrivit här inne hade dom inte uppmärksammat sig på detta och krävt mig på pengarna. allt löste sig med fakturan/inkasso kravet dagen innan man skulle betala för den.

Så än en gång till ett stort tack.

/ Fredrik jönsson
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat