Medlem
|
|
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 175
|
|
Medlem
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 175
|
Tänk på att du tar på dig ett supportansvar om du tänker ta betalt för något. Samt att du behöver ta fram heltäckande avtal så att du inte för all framtid blir tvungen att upprätthålla dessa vidaresändningar.
Om det viktigaste för dig är att kunna använda domänen för din verksamhet så ska du bara göra det och avstå från att försöka tjäna några pengar på det hela.
Vill du inte ta emot varje felsänt meddelande så ser du ju snart vilka det är som används och då kan du internt sända dem direkt till din spamfolder eller alternativt registrera en autoreplay på dem som säger att meddelandet har sänts fel och därför har kasserats. (Dvs om du vill vara snäll mot den som sänder mailet.)
Om det skulle vara så att ni har några överlappande adresser (som typ info@***.***) så kanske det finna något annat i själva texten som du skulle kunna lägga sorteringen på så att mailen hamnar i spamfoldern eller så får du i sista hand öppna dem manullet och läsa em för att se om det är ett mail till dig eller ett som ska kasseras.
|