Jag funderar på att svara så här. Nån som har nån åsikt?
Mvh club100
Jag har kontrollerat de du skriver och de är inte mitt fel att era kunder skickar till fel adress.
De är er sak att se till att era kunder skickar till er domän. Genom att inte ge era kunder rätt information om vilken domän ni använder har ni skapat problem för mig som ni sen vill påstå är mina problem och dessutom är olagliga. Vad jag förstår av den svenska lagen är att de är ni som måste få era kunder att skicka mailen till rätt adress. I sverige gäller svensk lag inte finsk. Eftersom jag använder 40-100 mailadresser med @***.se i olika nyhetsbrev i världen så vill jag fortfarande ha catch all funktionen kvar. Jag kommer inte ihåg vilka adresser jag har. Men dom är typ
dfg@***.se eller
sed@***.se.
Nu till min lösning:
Ni skickar mig en lista på era mail adresser så kan jag redirecta dom till ***.com och ***.fi typ
ulla.bella@***.se till
ulla.bella@***.fi.
När arbetet är klart skickar jag en faktura på 100kr/mail och år.