Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-28, 09:04 #1
MrHandley MrHandley är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 591
MrHandley MrHandley är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 591
Letar efter lösningar på epost och chat support (samt kanske även via sms)

Vi skall implementera nya kanaler till ett contact center.

Idag har man största delen av trafiken på telefon, samt ca 0,6% på epost.

Tack vare nya produkter kommer vi då att implementera epost support, men även chat och kanske sms kanaler.

Systemet bör klara:
- 30 000 (15' - 100') inkommande ärenden/år
- Ge statistik på ärenden
- Kunna skicka automatsvar med ticket number
- Hantera inkommande SMS som om det vore epost (?)
- Hantera chatsessioner

Var skall man leta för att hitta bra system? Det känns som om detta redan är löst av andra
MrHandley är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat