Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-27, 17:15 #35
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Taras

Men Jonas läser du hela inlägget eller?
nu vill jag inte vara otrevlig alls men det var det dummaste inlägget jag kunde läsa, det är väll ändå klart jag har sagt upp det enligt deras avtal, felet ligger hos dom. Dom har ju slarvat bort min uppsägning. Resterande tänker jag inte ens kommentera då det var nog det dummaste du kunde komma med. Jag har arbetat med just sådana här tjänster i 10år så jag brukar läsa avtal.

Citat:
Originally posted by -jonny@Oct 27 2008, 15:08
Men vad tusan. Om han har sagt upp ska han bestrida och sen är det upp till Strongbox att dra det vidare till tingsrätten om de inte tror på hans berättelse.

Håller helt med dig, han har nog inte läst hela inlägget och bara kommenterar.

Citat:
Originally posted by -BoISaren@Oct 26 2008, 23:49
Citat:
Originally posted by -mynameisfredrik@Oct 26 2008, 02:12
Citat:
Originally posted by -BoISaren@Oct 26 2008, 01:13
Citat:
Originally posted by -mynameisfredrik@Oct 25 2008, 23:42
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Jag har oxå gratis konto i ett år, ska gå in på http://www.ipeer.se/uppsagning.php och sedan fylla i de där så det sägs upp, eller ja, dom tar bort det så jag slipper tänka på att säga upp det innan 60 dagar...
ipeer har inget med strongbox att göra förutom att dom är moderbolaget till strongbox ab.
Nu har dom nog hittat mina upgifter för nu fungerar inte den temp sida jag hadde hos dom men får endå ringa på måndag och skälla på dom lite, så här skall det inte gå till. Tänk på att maila/ringa/postbrev din uppsägning, annars förlorar dom säkert den med och skyller ifrån sig.
Att skylla på sjukdomar osv när den avbeställdes i januari fungerar liksom inte.
Men så var det Erik man pratade med och ja det vet man nu hur det är för en pajas.
tur också att man har flyttat bort mina kunder där ifrån med, kommer nu också i fortsättningen att INTE rekommendera dessa som jag har gjort innan.
Nu är det såhär att det var Strongbox Support som bad mig gå in på den länken.
Om du har strongbox skall du inte gå in där på den sidan den gäller endast ipeer när jag pratade med dom, det är liksom endå två olika företag fast då samma ägare.
har man strongbox konto är det länken: http://www.strongbox.se/uppsagning.php som gäller, dock har inte detta fungerat för mig heller för den som undrar.
Det så han inte till mig, men men...
Då har du fått fel information, men jag är inte förvånad längre hur dom arbetar.
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat