Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-26, 15:42 #28
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av ponting
Och det blir bättre att gnälla som en bortkämnd unge?? Isället för att ta kontakt med dom, läs det finstilta 3månader skriftlig uppsägning, sen moral: Bättre att betala för sig än att gnälla över gratiskonton som du ändå bara tänkt utnyttja för att det är gratis Man bör väl veta: gratis konton är för att få till sig nya kunder

Webmasternetwork är fullt av Gnäll

Har en liten fråga bara, har du läst texten? skrev jag inte att jag sa upp det i januari och hadde skaffat det i december månad? samtidigt har jag gjort allt jag kunde med att säga upp det. bortkämnd unge? du menar alltså en 26årig man som har betallat sina egna saker och betallat hem sedan 13års ålder är en bortkämnd unge? skylle inte tro det jag har alldrig fått inkasso brev och tänker inte få det häller, fören nu då alltså.

Sedan spelar det ingen roll om det är gratis eller betall tjänst, man skall få samma service om inte bättre på ett gratis konto då igentligen företaget skall försöka få ha kunden kvar, men skall också kunna släppa den om den vill vidare.

sedan kan det hända att det ser ut som gnäll men tyvär inte min mening utan det är faktist fel hos strongbox sida, att skylla sedan ifrån sig gör liksom inte saken bättre.

Citat:
Originally posted by -PKaze@Oct 26 2008, 12:23
Citat:
Originally posted by -ponting@Oct 26 2008, 11:52
Och det blir bättre att gnälla som en bortkämnd unge?? Isället för att ta kontakt med dom, läs det finstilta 3månader skriftlig uppsägning, sen moral: Bättre att betala för sig än att gnälla över gratiskonton som du ändå bara tänkt utnyttja för att det är gratis Man bör väl veta: gratis konton är för att få till sig nya kunder
Är du anställd av strongbox, eller?
Givetvis ska inte Fredrik betala för ett abonnemang som han har sagt upp. Fredrik ska bestrida inkassokravet hos PayEx, då kommer de inte att gå vidare med ärendet eftersom det strider mot god inkassosed att gå vidare med ett ärende som gäldenären bestrider.
/Peter

tackar för informationen men tänk samtidigt att tina har rätt till sin egen åsikt, sedan vet man alldrig, har för mig att jag har fått svar på mail engång av en som heter tina där men det behöver inte vara hon.

Citat:
Originally posted by -expression@Oct 26 2008, 12:34
Citat:
Originally posted by -ponting@Oct 26 2008, 10:52
Tycker och ??? är allt för många hos dig Tina, dessvärre.
Du skriver allt för ofta något inrelevant i trådar, skärp dig.
Hoppas det löser sig Fredrik, bestrid inkassokravet

"tror inte att får är på bete hos henne" men det är min lilla åsikt och tyvär är jag lite för hård mot tina med den kommentaren, hon har som sakt rätt till sin åsikt. men jag hoppas att allt löser sig också, då jag har skött mig på den viktiga sidan.

Citat:
Originally posted by -ponting@Oct 26 2008, 12:52
Citat:
Originally posted by -expression@Oct 26 2008, 12:34
Citat:
Originally posted by -ponting@Oct 26 2008, 10:52
Tycker och ??? är allt för många hos dig Tina, dessvärre.
Du skriver allt för ofta något inrelevant i trådar, skärp dig.
Hoppas det löser sig Fredrik, bestrid inkassokravet

Och vad gör du då?? skriver en massa irrelevant med,så det jämnar ut sig
nu tar vi och lugnar ner oss, skall ni kasta bajs på varandra gör det genom pm eller skapa egna trådar, både han och du har rätt till er egen åsikt men försök att inse det allvarliga i det hela som faktiskt han gör och många andra också gör.

Citat:
Ursprungligen postat av htiawe
ponting: Men hjälp, ta en albyl och lägg dig en stund. Om du faktiskt tog dig tid att läsa hans inlägg istället för att försöka förvandla tråden till en prisa-Strongbox-tråd så skulle du ha kunnat lägga märke till följande:
...och nappade på det men redan efter nån månad så var dom inte bra till det ändamål som nu hosten skulle vara på.
håller bara med dig där.
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat