Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-26, 10:06 #21
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:

Varför bestrider du inte fakturan och går det till inkasso gör du samma sak. Går inkassobolaget vidare till KFM, så bestrider du där också, och samtidig anmäler du Inkassobolaget för datainspektionen.
Istället för att gå ut i forum och påstå saker och ting. Därefter kan du ha en åsikt och yttra den på ett forum.
OBS Jag tar inte ställning för någon av parterna i den här saken, men jag vet av erfarenhet att den som skriker och högst inte alltid har rätt. Det finns folk som utövar utrpressning och när man inte få igenom det man vill ha, så börja sprida skit om företag.

Givetvis kommer jag och göra det men jag hoppades på att lösa det på ett mer hederligt sätt, men tyvär vill inte strongbox ab det. påstå saker och ting? vem säger jag påstår, jag ser rätt allvarligt på inkassokrav som är falska, nu kanske du inte gör det men gnäll inte på när andra ser det allvarliga i det. sedan tar det mycket av min dyrbara tid och tid som jag igentligen skall lägga på annat som arbete.

Citat:
Originally posted by ponting@Oct 26 2008, 07:32
Jag har haft strongbox nu i över 1 år, har funkar skitbra Inga problem har varit för små för dom att lösa, en domän som inte ville funka hjälpte dom till med, fast det inte egentligen inte var deras bord, fantastikt snällt, när jag krashade en artikelkatalog hjälpte dom mig återställa den utan knot.
Jag har 20st kataloger hos dom, panellen är lätt att jobba till,lägga till MySql,subdomän. När jag inte hadde pengar just du, så lät dom min faktura vänta 1 månad utan nått problem
Jag rekommenderar strongbox å´det varmaste *
[I]Katalogdrottningen /Tina Åre
Nu var det väll endå inte vad andra tycker om dom utan vad som kan hjälpa mig vid detta ärende, och som säkert hjälper andra med. Har du andra åsikter öppna då din egen tråd, för denna hjälper inte mig eller andra. Samtidigt vill jag påpeka att själva hotelet fungerade okej i övrigt.
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat