Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-25, 01:34 #6
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Davve
Du ska så klart bestrida inkassokravet, faxa in till payex eller skicka per post med en förklaring

då faxen la av så får jag nog först ringa till dom, kräver dom att man skickar in fakturan samt en anledning så gör jag det. Kan samtidigt påpeka att jag har ringt i januari till payex om detta och att den skall makuleras men som sakt inget hänt där heller, återstår att se på måndag. Payex brukar vara bra att ha med att göra då dom inte har gjort fel innan hos mig i flera ärende.

Citat:
Ursprungligen postat av Flykt
Skrämmande
Jag nappade på exakt samma erbjudande hos Aspkoll förra året i November. Alltså har det ganska snart gått precis ett år. Jag gjorde precis som dig, att flera månader i förväg säga till att jag vill redan idag säga till att jag inte vill förlänga. Dels gjorde jag det i chatten med Ewa men jag ringde även supporten och dubbelkollade.
Där se de Ja jag ser här att den XX November går ditt konto ut och du kommer inte behöva betala något för nästa år.
Jag ska ringa dem direkt på måndag för att dubbelkolla en sista gång så det inte blir något fel
Hoppas det löser sig för dig iaf
kolla upp det ofta för denna rövstil skall dom inte komma undan med.

Dom sa i supporten till mig med i januari: ser här att den XX November/december går ditt konto ut och du kommer inte behöva betala något för nästa år.
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat