Citat:
Ursprungligen postat av Subcura
Citat:
Ursprungligen postat av Spindel
Så, nu bestämde jag mig för att köpa premium-passet. Är grymt nöjd hitills. Känns faktiskt som att alla låtarna finns på hårddisken då de startar i princip direkt.
Bestämde mig för att ta bort alla mina musik-filer på datorn. De flesta finns ju ändå på Spotify så nu fick jag utrymme för fler filmer osv istället 
|
Håller med, har också inhandlat Spotify!
Dock saknar jag lite klassiker, t.ex. Tracy Chapman - Fast Car... Finns bara kareoke versionen vilket inte är så roande 
|
Detta är ju bara ett alternativ om man inte lyssnar i mobil/ipod/mp3-spelare. Antar att du inte använder sådana prylar? Om man som jag lyssnar minst lika mycket "mobilt" måste man ju ändå ha kvar låtarna på datorn också (i alla fall ännu).
Nu har jag inte lyckats få en invite och testa men jag har inte sett "ljuset" ännu. Musik jag gillar vill jag ha på disken (för mobilt), då kan jag lika gärna köra t.ex. iTunes när jag sitter vid "burken". Sedan lyssnar jag ofta på radio eller last.fm vid datorn och då är poängen att få höra lite nya saker som jag inte redan har lyssnat in... Spotify är någon mitt-i-mellan... kanske ett komplement till både iTunes och radio, men det ersätter ingendera - eller??