Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-21, 22:53 #76
PRQ PRQ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Dec 2004
PRQ PRQ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Dec 2004
Det som ligger uppe är bara ett snabbmeddelande från när det hela blev klart. Mer kommer upp på hemsidan + mailas snart när vi satt oss ner med nya folket och skrivit något mer "officiellt". Just nu är det mer praktiska frågor som ska lösas.

Patrikweb: PRQ AB har intakt aktiekapital, inga anmärkningar och inget skuldsaldo. Det finns bara några ansökningar från när jag var sjuk en längre tid i somras. Inga av de beror på likviditetsproblem.
Har tyvärr slarvat bort PDFen av årsredovisningen så jag har den bara på papper, men den bör ju komma upp hos Bolagsverket snart.

Det har varit lite nertid på grund av att den befintliga routern är överbelastad (därför den inte tål DDoS särskilt bra heller). Första nya ägarna gör är att uppgradera de delarna av nätet - får se om det blir redan nu till helgen eller inte.

Verksamheten kommer drivas vidare med exakt samma policies som tidigare, men (som sagt) med större resurser. Vissa förändringar i tjänstepaketen kommer ske, men inget drastiskt.

För övrigt hade jag knappast avyttrat något jag tillbringat större delen av min vakna tid med i 4.5 år om jag inte vore helt säker på att nya ägarna kan ta hand om det bra. Och ja, vi har VÄLDIGT bra skäl till varför försäljningen sker.

Några frågor så PMa här, ring eller maila.

PS. Några piratmiljoner har jag tyvärr inte. Inte ens några kilo judeguld från andra världskriget. Däremot ska jag dra igång en liten konsultverksamhet inom utveckling/admin eftersom jag faktiskt måste äta.

//G
PRQ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat