Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-21, 15:26 #7
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Mitt företag hade samma problem men med Home för något år sedan. Det löste sig när vi bytte Internetleverantör. Jag tror inte att vi var svartlistade eftersom vissa mail kom fram. Men av någon anledning så var vår dåvarande ISP (Bredbandsbolaget) och Home inte kompatibla.

Under den perioden som våra mail inte kom fram så mailade jag drabbade kunder via en privat gammal hotmailadress. Jag var orolig att det skulle uppfattas som oprofessionellt, men reaktionen från kunderna var mycket positiv. Vi lyckades vända flödet av arga hot-mail till vänlig tack-mail.

Ett tips är annars att skaffa ett trådlöst abonnemang från Tele2 för 79 kr/mån. När ni besvarar kundmail så använder ni tillfälligt den trådlösa 3g-uppkopplingen. Det kanske upplevs som lite omständligt, men är med all säkerhet bättre än att tappa kunder.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat