Citat:
Ursprungligen postat av TradeDoubler
Citat:
Ursprungligen postat av xarph
Min ersättning från Telia var extremt usel under September månad och nu kom det fram att det var på grund av spårningsproblem, och jag fick en ersättning av Telia idag, men det var ju knappt någonting i jämförelse med hur mycket jag hade tjänat om allt hade varit OK.
Kan man överklaga detta? Eftersom det tydligen har varit spårningsproblem under hela September-månad och ändå haft uppe reklamen hela tiden och förmedlat trafik till Telia.
Förjävligt
|
Hej,
Telia har infört en tredjeparts-spårning vilket ledde till haltande spårning, detta har vi informerat om 19/9-08. Vi skrev då att vi kommer följa det dagligen och se till att ingen får en sämre ersättning än de borde, att man inte behöver ta ner annonserna.
När vi nu räknade ut vad vi skulle kompensera har vi utgått från augusti månad vilket var en väldigt bra månad för alla Telia-affiliates. Vi har räknat nogrannt och till och med varit generösa i vår uträkning då kunden höll med om att det var viktigt.
I och med att det finns en speciell Telia-mail-adress i infomailet vi skickade ut (som vi uppmanar affiliates att använda) hoppas vi att de som har frågor eller funderingar hör av sig till oss. Om du kan visa på siffror som säger att du borde ha fått mer så ska vi självklart se över det. Målet är att ingen ska ha förlorat ett öre på det som skett, tvärtom känna sig kompenserad.
Hälsningar
TradeDoubler
telia.se(at)tradedoubler.com
|
Okej, fullt förståeligt! Tack för snabbt svar