Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-09, 23:44 #1
AndreasKrohns avatar
AndreasKrohn AndreasKrohn är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 36
AndreasKrohn AndreasKrohn är inte uppkopplad
Nykomling
AndreasKrohns avatar
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 36
Plötsligt imorse så kunde jag inte längre koppla upp mig på internet med Internet Explorer 7 och iTunes kunde inte nå iTunes Store (för att uppdatera mina podcasts). Firefox, Thunderbird etc funkar bra, där kommer jag ut på internet utan problem. Om jag loggar in på min Windows XP maskin som en nyskapad användare så funkar IE och iTunes finfint, så det är något med min ursprungliga windows användare.

Jag har prövat allt jag kommer på... Stängt av Windows Firewall (och kollat att iTunes är med i exceptions när brandväggen är på), stängt av antivirus och antispyware program, tagit bort min hosts fil etc etc. Windowsanvändaren som jag har problem med är inte med i någon domain, bara min egen workgroup.

Om någon har några ideer för hur jag ska komma vidare (utan att behöva flytta över all min data och alla min inställningar till den nya användaren) så skulle jag vara väldigt tacksam. Finns det någon windowsguru som kan tipsa mig om något jag inte har prövat?
AndreasKrohn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat