Citat:
Ursprungligen postat av UnikGrafik
Förutom långa köer fick jag fel information om uppsägningar. En dagen skall man printa ut ett avtal och skriva på den och sedan posta snigelposten för att säga upp webhotellet... den andra dagen när jag ringer och frågar så skall man göra uppsägningen digitalt via deras hemsida.
|
Det där är nog mitt fel. Vi bytte uppsägningsrutin mitt i veckan (från blankett-hantering till formulär-hantering) för att göra det enklare för kunden. Vi tar naturligtvis emot uppsägningar enligt den gamla hanteringen under överskådlig framtid.
Citat:
Ursprungligen postat av UnikGrafik
Dagens problem med Loopia var typ 5 strulet med deras supportavdelning under senaste året... under all kritik!
|
Berätta gärna för oss (via PM eller e-post) vad du tycker varit dåligt med hanteringen av dina ärenden under åren. Försök att vara så specifik som du kan. Med information från dig och andra kunder finns det större möjlighet för oss att bli bättre.