Ämne: Draknästet
Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-06, 16:37 #24
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Originally posted by Terabyte@Oct 5 2008, 06:42
Ja, de som har idéer som går att patentera kommer ju inte vara där ... så där faller det bort en del intressanta koncept!
Eh, va ? Varför inte då menar du ? Jag gissar att du menar om dom inte är patentsökta....

Frågan är ju lite hur urvalsprocessen går till, dom frågar ju om "idéerna" är patenterade/sökta, så rent rimligt bör det ju vara någon kompetent person som går igenom ansökningarna och är det nu så att man skickat in en idé som kommer med som INTE är patentsökt så kan det ju vara läge att göra det då, det är ju inte direktsänt (vad jag vet)

Jag har kollat lite på dom engelska programmen nu dom senaste dagarna, och man undrar som sagt hur urvalsprocessen ser ut, det är ju med en hel del riktiga stolpskott, och då är dom ju med antingen för att dom är "tv-mässiga" eller för att underlagat helt enkelt inte är så stort.

Jag förstår verkligen inte hur en del tänker när man värderar sin idé eller sitt företag, och många gånger är det ju ganska uppenbart så att det enda läget där dom som är där kan acceptera att ge bort så stor del av sitt befintliga bolag är om dom siffror man uppgett inte stämmer...
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat