Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-03, 20:13 #83
MrWize MrWize är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2005
MrWize MrWize är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2005
Om ni registrerar er för olika saker MÅSTE ni läsa avtalen. I många fall står det att emailadresserna KOMMER KUNNA användas för kunders bruk och/eller tredje part.

Så alla ni som anklagar Jajja för SPAM: "Är ni helt säkra på att ni aldrig använt eran mailadress vid någon registrering, har ni läst reglerna för dessa registreringar där det klart och tydligt står OM mailadressen kan användas för annat bruk?

Föga troligt att ni vet ... jag vet med säkerhet VARFÖR jag fick Jajja Magazine då jag själv testade att klicka i mina sökord för att få en gratis sökordsanalys. Om ni alla har gjort samma sak, så har ni givit er tillåtelse till att jajja kan kontakta er igen. SNOPET!

För att inte tala om nyhetsbrevet MENT.se ... där undrar jag allt hur de har kunnat få min email-adress. Där skickas det mail VARJE DAG, minst ett mail varje dag, det kan vi verkligen kalla SPAMMAre.

Hela SEO branschen är "sjuk" och kommer bli "sjukare".

Fortfarande! Inte bara Jajja som sysslar med SPAM-bloggar. Här kan ni se ett gäng till_

www . pagehome . se/?p=41
www . siteranker . se/kroppsvard-och-skonhet/
www . buyblog . se/produkter-inom-ansiktsvard/

Vilket företag bakom dessa? Det är bara ett par stycken, finns ett HELT GÄNG av dessa ... SPAM? inte SPAM?

En fin liten google-sökning, 44 olika inlägg med samma mening ... kika upp de bloggarna och VEM som ligger bakom dessa ... inte svårt att luska ut. Ändå ... sedd som "seriös" inom seo-kretsar ... vad jag vet.

/Patrik
MrWize är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat