|
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Feb 2007
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Feb 2007
|
Posten fungerar oftast oklanderligt. Men när det väl händer något som inte borde hända - då är deras agerande under all kritik. För j*vligt rent ut sagt!
De tar inget som helst ansvar för någonting överhuvudtaget, och precis som i ditt fall skriver de bara "ingen ersättning utgår" och "ärendet avslutat". Det har hänt saker ett par gånger för oss, och inte en enda gång tar posten något ansvar, oavsett vilka omständigheter som rådit. Jag undrar verkligen när de faktiskt anser att de har ansvar för någonting, det verkar alltid finnas en klausul som friskriver dem.
Nu har vi varit förskonade i snart ett helt år, men jag känner hur mina gamla aggressioner vaknar till liv när jag läser ditt inlägg. Det är bara en tidsfråga innan nästa grej händer här. Det är förstås en baggis i sammanhanget, men betalade de ens tillbaka fraktkostnaden? Det har de aldrig gjort för oss.
Jag slits mellan att bli så arg så jag nästan får magsår eller vara tacksam för att svenska posten ändå är såpass pålitlig i de flesta fall. Jämför med andra länder då.
|