Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-03, 11:14 #80
henning henning är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
henning henning är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
Citat:
Originally posted by Urban Lindstedt@Oct 3 2008, 08:41
Jag skriver Jajjas nyhetsbrev och har ingenting med att göra hur de skaffar e-postadresser. jag slutade på IDG för exakt tre år sedan. Att antyda att jag skulle ha snott e-postadresser är förtal.
I vilket fall som helst så är det spam-nyhetsbrev du skriver eftersom jag inte har registrerat någon av de (flera) e-mailadresser som ni skickat till som prenumerant på ert nyhetsbrev. Det handlar dessutom om privata adresser (och adress till enskild firma) där det absolut inte är tillåtet att skicka spam.

Att ni har en avanmälningslänk i mailet bryr jag mig inte om, då dessa enbart brukar användas till att bekräfta att spamadresser lever, och jag anser inte att det är mitt ansvar att avanmäla mig från ett nyhetsbrev som jag inte har beställt. Oavsett om innehållet är bra eller inte så kommer jag aldrig att läsa igenom det utan det går direkt (och automatiskt) rakt ner i papperskorgen.

Ni kommer dessutom aldrig någonsin (pga förtroendebrist) att ha någon möjlighet att komma in i projekt som jag är inblandad i, så länge jag har någon mandat att förhindra det.

Jag har vidtagit motåtgärder mot erat nyhetsbrev och har även anmält er till Konsumentverket.
henning är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat