Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-02, 21:13 #14
kullervos avatar
kullervo kullervo är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2003
kullervo kullervo är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
kullervos avatar

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Originally posted by emilv@Oct 1 2008, 23:11
Efter lite efterforskningar kommer min Java-applet inte fungerar på Windows Vista (i alla fall inte i IE) på grund av hårdare säkerhetsregler. Jag vet inte om det känns så värt att avsluta programmet då...
Synd, jag som precis började bli klar för release (en trådningsbugg kvar som hänger programmet om man laddar om sidan).
Java följer väl ändå inte med Vista utan det måste väl installeras separat? Att bara använda en Java-applet är jag osäker på om det är aktuellt för min del eftersom det inte fungerar smidigt i Windows XP.

Gör klart appen vettja! Det är verkligen inte mycket jobb om man kan bitarna och jag tror det finns ett stort sug efter en sådan produkt. Fixa en i ActiveX också och du skulle kunna börja sälja dom tillsammans för en hel del pengar. Vill du släppa det som öppen källkod så kan du kombinera med att kränga licensnyckel till en färdigsignerad version. Garanti och support kan man ju också ta betalt för.

Utöka med drag-n-drop för uppladdning av filer och produkten/produkterna blir värda mycket.
kullervo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat