Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Snart kommer ett inlägg från Jonathan där han berättar att dom tar upp allt det här i sin företagsblogg.
|
Helt rätt.
Citat:
Originally posted by -gummianka@Oct 1 2008, 08:27
Jag gillar framförallt den här kommentaren från Jonathan:
Citat:
Originally posted by -JonathanS@Sep 9 2008, 16:29
Citat:
(svenskawebb.se) Verksamheten startade år 2001 och har sedan starten inte haft några driftstörningar och endast nöjda kunder.
|
Då finns det väl ingen anledning att flytta från dem?
|
Jag hittar ingen presentation av missnöjda kunder på Bineros sida heller?
|
Läs mitt citat en gång till. Det jag reagerade över, som du uppenbarligen har missförstått, är påståendet om att svenskawebb endast har nöjda kunder. På inget sätt har jag påstått detsamma om Binero.
Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Det är ju precis som du är inne på, bara för att man stoppar huvudet i sanden, inte svarar på frågor ELLER lyckas flytta fokus till den egna kontrollerade bloggen, så försvinner ju inte problemen...
|
Vi har informerat om störningen i natt på binerodrift.se, vi har besvarat telefon- och e-postsupport under natten/morgonen/dagen och vi har som sagt informerat om detta i vår blogg. På vilket sätt anser du det vara att stoppa huvudet i sanden?