Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-29, 21:50 #8
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av claesm
Citat:
Ursprungligen postat av Xamda
Generellt brukar domäner återkallas då de använts i strid med .NU:s regelverk och de brukar förbli återkallade relativt länge, för att sedan släppas för nyregistrering.
Nunames återkallar även andra domäner, som många av er vet om blev jag av med en premiumdomän som jag haft i 10 år bara för att Nunames ville ha den själva. Ta det försiktigt med .nu-domäner och använd inte .nu på sajter som ni lägger ner mycket tid, kraft och pengar på om ni rätt var det är blir av med domänen.
@claesm - Jag kan inte fatta att du ska fortsätta hålla på och tjafsa över din beslagtagna domän - det är ju inte precis märkligt att det skett - som jag skrivit ett flertal gånger anser jag däremot att du skulle blivit kompenserad för din förlust MEN om Nunames dvs TLDn har OBS "RESERVERAT" följande domäner:

nic.nu
nicab.nu
nicdomain.nu
nicname.nu
nicnames.nu
nu-domain.nu
nu-domains.nu
nu-name.nu
nu-names.nu
nu-nic.nu
nu-registry.nu
nu-tld.nu
nudomain.nu
nudomainltd.nu
nuname.nu
nunames.nu
nunet.nu
nunic.nu
nuregistry.nu
nutld.nu
nuu.nu
registry.nu
wwww.nu

(eller som du uttrycker det "dom vill ha dem själva").
Så tycker jag att det är närmast självklart att när de sent omsider uppmärksammar att du sitter på nu.nu - inte låter dig förnya domänen och att dom för sin räkning reserverar även denna från publik registrering - Det ÄR självklart!!

Jag tycker faktiskt att det är riktigt illa av dig att försöka dra en skugga över TLDn - för jag anser att det absolut inte finns fog för det och som vi påpekat i detta ämne tidigare; (Inte för att jag anser att det har med sakfrågan att göra), men du ska ju inte måla upp att du "investerat mycket tid, kraft och pengar" i nu.nu! - för det har vi ju varit överens om tidigare om att det knappast var frågan om..

Men iofs vi var ju också överens om att du inte skulle ältra det här tjafset mer..så jag vet inte - ska vi vaska upp det till ytan igen tycker du?
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat