Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-29, 15:10 #60
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Men ur ett konsumentperspektiv ser jag inte problemet (och även handlare måste ju ha det perspektivet, det är ju tveklöst så att den butik som erbjuder konsumenten bäst möjligheter och upplevelser är den som i slutändan "vinner")
Jag kan ha en viss förståelse för att man inte först vill konkurrera med Prisjakt, och sen köpa klicken därifrån, men det är väl valfritt ? Jag har ingen exakt koll på hur Prisjakt fungerar men det är väl i sak ingen skillnad mot Google, den som erbjuder bäst service "vinner", man får ju helt enkelt respektera att kunden har förtroende för Prisjakt och går genom dom. På vilket sätt skulle det bli BÄTTRE genom att Prisjakt plockar bort er ? Ni får mindre exponering, min erfarenhet är att dom enda företag som vill ha mindre exponering är dom som har något att dölja.
Är ni dyrare än alla andra ? Ja då är ju det ett faktum, ska inte kunden få veta det då ? Det känns ju väldigt suspekt, är det sen så att man erbjuder oerhört mycket bättre service jmf. med konkurrenterna, ja, se till att det framgår då, i det långa loppet vinner alltid den "bästa" produkten/tjänsten...
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat