Ämne: Fuskare?
Visa ett inlägg
Oläst 2003-08-30, 04:23 #11
Pekay
Guest

Pekay
Guest

Citat:
Originally posted by Lastbryggan@Aug 30 2003, 01:44 AM
Pratade med Kelkoo idag och självklart skulle jag bli krediterad detta OM det var så att tekninkerna i Norge kunde konstatera att något var fel.

Det behöver man väl knappast vara "tekniker i Norge" för att se att nåt är fel menade jag på...

Jag sa att jag inte kommer att betala fakturan för augusti innan vi har kommit överrens och det var ok.

Efter detta samtal tror jag inte att det är Kelkoo som försöker fuska.

Citat:
Citat:
QUOTE *
Om de bråkar om det så fråga dem rakt ut om de skulle acceptera ett sådant här beteende när de själva väljer att annonsera. Kan inte tänka mig att du skulle få ett ja som svar på en sådan fråga.

Bra fråga! Skall ställa den i morgon när jag pratar med dom igen. Jag har inte faxat tillbakla kontraket ännu och jag väntar till dess att jag får krediterat för fusket i juni och juli. Dessutom kommer jag att kräva att dom inte fakturerar mer än vad min statistik visar. Självklart kommer dom att få del av min loggfil.
Enligt honom som jag pratade med (Kenneth Spångberg) så har dom tydligen samma problem där dom köper trafik. Fattar inte att dom inte kan bygga ett system som "bara räknar IP en gång exempelvis"
// Mats
De lär ju se samma sak som vi alla andra.
Tekniker eller inte. Man ser ju IP numren.

Bygger på ren logik, 1+1=2, det är väl även så i norge? =)
  Svara med citatSvara med citat