Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-26, 14:58 #7
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Tycker nästan att det är uppenbart att "Sellnet" i ny form försöker snylta renommé från Eastpoint och Westpeak - för precis som Tez säger klingar det likt.

Ett obehagligt sammanträffande är ju att Westpeak under lång tid försökte få igenom "Westpoint" som företagsnamn (enligt egen utsago) och även är innehavare av westpoint.se - men jag är helt övertygad om att det är Sellnet/Colvento-busarna som gör denna sammanblandning medvetet - inget annat - dom har ju historia bakom sig att rippa och utge sig för att vara något de inte är:

Som dom gjort i form av "IT-verket" ringde runt och inte minst Finländare sannolikt trodde att det var en Svensk myndighet som ringde och lät sig luras, eller när dom i form av "Domängruppen" rippade all text från "Domän Direkts hemsida" (och idiotjävlarna tog inte ens bort mitt personnamn från texten) eller när "Domäncentralen" rippade utseendet och stor del av texten från "Domainstream" (Ny ägare av Domainstream har ändrat utseende nu)

Jag noterade nu också att ombudet Svenska Domäner blivit utsatt för att telefonsäljare påstår sig representera dem enligt samma kända upplägg
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat