gummianka
Citat:
Vad VILL du att man ska säga om trådens tema ?
|
Ingenting, om man inte har nåt seriöst att komma med.
Citat:
Det har uttryckts avvikande åsikter jmf. med dina, dessa har du avfärdat med hänvisning till att det du sagt bara är fakta, okej, då skriver jag under på dina fakta, du har rätt.
|
Den enda avvikande åsikten kom från Robertson och det var att mitt inlägg var ren smörja och att jag var lättpåverkad, lättpåverkad av vad kan man ju undra. Men hur som helst så blev hans inlägg borttaget p.g.a den låga nivån.
Den enda som skrivit ett seriöst och bra inlägg är
Gustav. Som alltid skriver bra inlägg för den delen.
Kan du Ankan visa mig ett inlägg till (förrutom Gustav's) som rör ämnet, så jag kan bemöta det?
Citat:
Sen är det ju Du som lägger det på en personlig nivå, om man gör sig till förespråkare för nånting så måste man ju också kunna stå upp för det i motvind
|
Stå upp för vad? siffrorna? och till vem ska jag svara och stå upp? Finns ju inte ett enda inlägg som handlar om siffrorna som jag refererar till.......
eller du kanske menar inlägg från personer som tycker att det värsta med USA's finanskris är att utbetalningarna från Adsense kan komma att minska?
Citat:
...på samma sätt som du citerar ett av dina tidigare inlägg där du är kritisk mot USA kan jag också citera ett xx tal där du använder USA som ett positivt exempel i jämförelse med såväl Sverige som andra länder, inom en mängd olika områden, trygghet, ekonomi. tjänster osv..
|
Det var ju precis det jag sa i inlägget i mitt svar till Westman. Det behövs inte tjatas mer om det.