Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-24, 11:39 #10
phattrance phattrance är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
phattrance phattrance är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av ZN
Citat:
Ursprungligen postat av phattrance
någon som vet vad felet är? jag brukar få mellan 10 - 15 dollar / dag på sidan och vad jag har hört så är det rätt dåligt med tanke på hur många besökare jag har. men eftersom det inte visas några relevanta text reklamer så klickar ju folk inte på dem :/

tacksam för hjälp
För mig med amerikanskt IP visas det relevanta annonser iaf. Rätt dåligt betalt kan man lugnt säga, å andra sidan syns de inte sådär jättemycket. $10-15 på den trafiken är nada. Enligt alexa verkar trafiken identisk storleksmässigt med mobil.se, jag tror de drar in klart mer än så per dag. Du borde kunna tjäna betydligt mer genom att sälja in annonser själv eller testa andra annonsnätverk eller varför inte affiliateprogram. Testa med Adbrite ett tag och se vad det ger, de betalar bra för amerikansk trafik. Du borde kunna ta ut $5-15 CPM för en mellanstor banner vilket skulle ge dig mellan $75-225 om dagen.
Tack för tipset, jag signade upp mig på adbrite just nu och valde bannern där man får betalt per 1000 visningar. är det någon som vet hur mycket de betalar?

kan man ha adbrite tillsammans med google adsense?
betalar adbrite endast för amerikanskt ip?
phattrance är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat