Citat:
Originally posted by coredev@Sep 23 2008, 07:44
If it aint broke - dont fix it... Snälla...
|
Nuvarande systemet är föråldrat. Det går inte att använda det som vi vill använda det i dagens läge.
Dock kommer nya versionen att se näst intill likadan ut som den här gör. Jag har jobbat hårt för att det skall vara lätt att känna igen sig, och har man använt ett nyare forum så blir det inga problem att anpassa sig. Kanske känns ovant de första 30minutrarna men därefter kommer det att bli bra mycket skönare för alla.
Det finns som sagt många fördelar med att uppdatera. En är att det är "lätt" att bygga modifikationer till forumet. Väldigt många delar behövs fixas till på WN och med hjälp av VB3 kan vi göra detta. Vi kan installera ett köp och sälj-system, vi kan integrera länkarkivet mer.
Vi kan göra Webmaster Network till ett väldigt bra nätverk, istället för ett väldigt bra forum. Ni kommer absolut inte att bli besvikna. Det är dags.
För övrigt är det fyra år sedan jag blev medlem på WN (imorgon för att vara precis).
Då var jag inte mer än 15 år gammal (Så åldersgräns är inte rätt väg att gå). Mina första 20 inlägg bestod bland annat av lite nonsens för att få posta i Feedback.
Något jag inte ville göra senare när jag insåg vilka människor det finns på detta forumet. Om jag skall vara ärlig, så är jag fortfarande lite rädd för Feedbackforumet.
Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker.