Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-23, 01:20 #55
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Sep 2004
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Nya WN är på g. Helt och hållet mitt fel att det tagit drygt tre (snart fyra) månader att konvertera. Inte jobbat så effektivt som jag önskar att jag hade gjort.

Allt krut kommer denna veckan att läggas helt och hållet på nya WN. Har en todolista med inte allt för mycket grejer på som skall tuggas igenom. Därefter byter vi forummjukvara.

Vad jag vet gav den tråden som Thomas postar till en hel drös med nya moderatorer. Bland annat mig själv.

Dock vill jag inte säga att det är jag som är den där alltiallo (än ), mer än att jag jobbar med nya forumet.

Där har du ditt svar Daniel_.

Lite annan kuriosa också, nya WN bygger på VB3 som i sin tur ger möjlighet till en bättre köp och sälj-del (ej klar, ej prioriterad). Har även funderat på att ha en inloggade användare på karta-funktion, så att man ser vilka som är online, och vart de befinner sig (extragodis... Inget som heller prioriteras).
VB3 innebär också lättare moderation av trådar och inlägg då det i allmänhet fungerar bättre på den mjukvaran. Kanske även ett artikelarkiv och ett filarkiv som det nämnts om?

Jag hoppas att jag hinner klart till helgen. Det kommer bli intressant.