Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-18, 17:14 #131
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Originally posted by robertsson@Sep 18 2008, 09:08
Eftersom TD uppenbarligen själva inte klarar av att göra det, så ville jag lägga in en varning för programmet BOOKING.COM.

Programmet ger ersättning per sale, men trackingpixel saknas så inga köp spåras vilket jag kunnat konstaterat sedan jag skickat X tusen klick vilka genererat 0 sales.

Den 15:e fick jag felet bekräftat av TD, idag har vi den 18:e och TD har som vanligt inte informerat affiliates som sitter och skickar gratistrafik till booking.com
Vi tar till oss kritiken och jobbar ständigt med att bli snabbare på att informera er om spårningsproblem. I vissa fall är det dock svårt att se om spårningsproblemen gäller alla eller bara ett fåtal, då kan en teknisk utredning behöva göras innan vi kan gå ut med en konkret information.

Vi vill även försäkra er om att vi alltid kompenserar er, så ni behöver aldrig oroa er för att ni vid spårningsproblem går miste om ersättning. Spårningsproblem har alltid en högsta prioritering hos oss då även vår intjäning drabbas när tekniken inte fungerar.

Spårningsproblemet med Booking.com ligger inte hos TradeDoubler därför har vi en tät kontakt med kundens tekniskt ansvariga och vi har fått information om att vi närmar oss en lösning. Vilket vi är precis lika angelägna om som ni.

Hälsningar
TradeDoubler
TradeDoubler är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat