Nykomling
|
|
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 29
|
|
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 29
|
Vi har vår telefon i vår fysiska butik, vilket gör att vi inte alltid kan svara eftersom det är kunder i butiken. Vi har telefonnumret utskrivet på siten men vi rekommenderar att man mailar eller använder vår kundservice-chat.
Jag håller med om att det är knepigt det där med telefon. Det bästa vore såklart att ha en separat kundservicetelefon där personal fanns tillgänglig, men det är ju en kostnadsfråga...
Telefontider, som många stora siter har (ex Zoovillage som har kl 9-12) tror jag funkar bra, med telefonsvarare övriga tider och sedan självklart en effektiv mailkundservice.
Jag tror man måste inse att man inte kan vara tillgängligt hela tiden, då går man snart in i den berömda väggen.
För oss fungerar vår live chat väldigt bra, är förvånad över att inte fler svenska sidor har det, i USA och UK är det väldigt poppis.
|