Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-16, 16:53 #15
glennjs avatar
glennj glennj är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 238
glennj glennj är inte uppkopplad
Medlem
glennjs avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 238
Citat:
Originally posted by Marcus@Sep 16 2008, 16:41

Tack för ditt snabba svar. Lönar sig att fråga på WN (eftersom min vanliga email samtidigt inte fungerade, oberoende av Glesys).
Försökte reboota via er kontrollpanel (utan framgång). Tydligen beror problemet på att min VPS är väldigt gammal enligt er support. Nu är den dock åter tillgänglig efter att den manuellt startats om av er. Tack för det.
Ja det stämmer. Ni ligger på en äldre server med gammal teknik. (Tiden går fort)

När vi introducerade nya generationen VPS:er gick vi ut med ett erbjudande till samtliga kunder om att konstnadsfritt "byta upp" sig. Den nya generationen gav ex. dubbla minnet till samma månadskostnad.

En del kunder valde dock att stanna kvar av olika anledningar.

Felet i din VPS var att du hade förlite minne för dina applikationer. Svaret från support var att du hade slut på minne i VPS:en och att kan byta upp dig till en "ny" vps med mer minne till samma månadskostnad som du har idag.

Dock ser jag att du hade problem med att starta om servern via kontrollpanelen, vilket är olyckligt.

WN är bra för support just när mail inte fungerar, vi hade gärna haft en egen "supporttråd" här på WN.

Men du kan alltid ringa oss under kontorstid om det är något akut!

Mvh
Glenn

Edit: såg att mitt svar kunde uppfattas som irriterat, la till en smiley
glennj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat