Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-16, 08:50 #136
Danniee Danniee är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2008
Danniee Danniee är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2008
Det var ett jäkla tjat om att "TPB inte publicerat bilderna" och att man ska "skylla på andra". Ta eget ansvar för en gång skull om ni nu är kapabla till det. Man måste inte skylla ifrån sig hela tiden. Man kan faktiskt göra stor skillnad som individ, i det här fallet grundaren till TPB. Måste vara jäkligt bekvämt att börja gnälla om yttrandefrihet och skylla på Sveriges lagar fast man i själva verket kan ta bort en länk hur lätt som helst i ren respekt och medmänsklighet för föräldrarna, vare sig bilderna finns kvar på andra sidor eller inte.

Antingen är hälften av er rent ut sagt empatiskadade, eller så är ni så jäkla vinstdrivna och snikna att ni måste försvara en skitsida som TPB.

Ja, jag blir förbannad. Det är brist på respekt och brist på empati. Jag köper inte all bullshit om yttrandefrihet för fem öre för det är det ingen som försöker ta ifrån dom.

TA EGET ANSVAR OCH SLUTA SKYLL IFRÅN ER!

Nu lämnar jag den här debatten jäkligt besviken på mina medmänniskor och medveten om vad man har att vänta om ens barn skulle bli kallblodigt ihjälslaget. Inte ens sin sorg får en människa ha för sig själv. Jäkla dekadenta samhälle.
Danniee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat