|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2008
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2008
|
jag förstår fortfarande inte varför ni vill ha internet som ett slags frirum där ingen behöver ta ansvar, sen är det ju irrelevant om det ansvaret är juridiskt, moraliskt eller etiskt...då är vi där klein vill ha oss, allt är tillgängligt, jag berättar att xx som är här på forumet har aids och xy också här på forumet en gång var misstänkt för att ha förgripit sig på sina barn...visst, det är tekniskt möjligt idag, att få ut den informationen till alla, men vill vi att tekniken styr vårat samhälle ?
Dessutom vill ni förhindra att staten (FRA) samlar information i underrättelsesyfte, men om jag får tag på samma information om dig, du som har förgripit dig på dina barn, så tycker du att det är helt okej att jag lägger ut det på TPB ? (för att klargöra, utan att faktiskt kolla den exakta statistiken så har vi ju onekligen, rent statistiskt både mördare, våldtäktsmän, pedofiler och HIV smittade här, den som är helt utan synd får gärna skriva första invändningen mot det där...)
Jag tycker det ser ut som att vi går en mörk framtid till mötes.
Om inte annat kan vi väl vara överens om att alla diskussioner om Aftonbladet som "hyenor" kan läggas ner, dom agerar ju bara utifrån dom möjligheter som ges..
Jag vet inte varför ni ställer dom mot varandra hela tiden, skillnaden för mig är som sagt att Aftonbladet iaf har en ansvarig utgivare, i övrigt är det same shit, diffrent format...
|