Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-15, 17:44 #118
Thors avatar
Thor Thor är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2006
Thor Thor är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Thors avatar

Reg.datum: May 2006
Citat:
Originally posted by Danniee@Sep 15 2008, 17:33
Det påminner så mycket om nazister som ska gnälla om yttrandefrihet och skylla ifrån sig. Varför ska jag bojkotta internet, det är absurt att ens komma med en sådan kommentar. Det handlar inte om det och det vet du så du behöver inte spela dum. Varför finns ett intresse för en sådan stor sida att tillhandahålla med en sådan länk? Varför är det så svårt att dra sitt strå till stacken och bara ta bort länken? Vad är det du inte förstår? Vad hände med medmänsklighet, respekt och lite sunt förnuft.
Typiskt idioter att kalla andra nazister/fascister så fort de har en annan åsikt...

För det första så förstår du tydligen inte ironi, här är en förklarande länk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

För det andra så skulle det vara mot alla rättviseprinciper om TPB skulle börja bedömma vad som får länkas. Det är inte TPB's ansvar utan lagstiftarnas. Och lagstiftarna säger att detta är offentligt material. Sen att vissa tar illa upp av det får man tyvärr ta. Ja, jag har full förståelse för att föräldrarna inte vill att bilder på deras barn skall spridas. Det skulle inte heller jag vilja, men trots det får vi ta det. Jag tycker lika illa om den kommunistiska läran som jag gör den nazistiska, ska jag därmed ha rätt att alla länkar på nätet tas bort? Offentlighetsprincipen och yttrandefriheten går före den enskildes önskan...
Thor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat