Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-10, 14:50 #23
BarateaUs avatar
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2007
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
BarateaUs avatar

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av webdoc
Citat:
Originally posted by -Anders Larsson@Sep 10 2008, 10:22
Citat:
Originally posted by -Ara@Sep 10 2008, 08:54
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
Det är väl ingen som säger att 121 ska jobba gratis? Vilket trams. Så bara för att vi ska vara schyssta och se till att 121-folket ska få lön ska vi annonsera i deras katalog? Lyckas de inte göra en produkt som jag som potentiell köpare tycker är bra, får de väl skaffa sig andra jobb.
läs igen....

Jag har läst, och jag ser fortfarande inte vad som är så revolutionerande med 121. Givetvis är detpositivt att det startas och drivs företag.

Hej Anders,

Du måste vara väldig revolutionerande som person och som företagare antar jag.

Vår målsättning som söktjänst, förutom att vara en av Sveriges mest trafikerade tjänster, är att ha ett fläckfritt rykte och en förstaklass kundservice. Vi vet att det tyvärr är omöjligt att vara perfekt, även om vi strävar efter att vara perfekta.
Om du anser att vi behöver bli bättre inom något område så är vi mer än villiga att motta dina tips.

Det finns en uppsjö av företagskataloger idag i marknaden: lokaldelen, företagsfakta, dindel, kompass, emfas, 118100 m.fl. Vår målsättning är att även om vi idag omsätter mkt mindre en ovan nämnda bolag (samt övriga) är att ändå leverera mest i trafik som en nischad söktjänst för företag. Vi är ett företag som gärna låter sig granskas, därav vår medverkan i kiaindex samt att vi har låtit oss granskas av R-Företagen. (rforetagen.se)

Vi är ett företag som ständigt utvecklas: både publikt, via interna system och i vår säljorganisatin. Men vi har många idéer kvar att förverkliga. Revolutionen kommer!
Och om man känner att man har blivit "pålurad" tjänsten då man inte är så hemma på hur internet och datorer osv hänger ihop så kan man bryta avtalet?
Då ni är ett seriöst företag som fortfarande vill kundens bästa right?

Sen mindre omkostnader som sålda fakturor som skall återkallas som möjligen handlar om ett par hundralappar borde gå att komma överens om eller hur?
Dvs ni skall självfallet inte behöva betala extra för avbrutet köp till kreditföretaget men det är inga stora summor och de kan man komma överens om den kostnaden.

Låter det rimligt?
BarateaU är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat