Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-10, 10:12 #11
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Jag vill ge en eloge till TBA, eftersom att mitt konto på jx gick ut precis innan øverførelsen, och jag fick besked om att mina filer var raderade (utan varning, påminellse eller dyligt) de bara førsvann en dag. Och jag fick hænvisellse om att dett var pga att tiden hade gått ut, trotts detta så såldes jag ændå till TBA, I deras øgon hade dom ju bara køppt ænnu en kund, men var goda nog att førstå situationen och læt mig helt enkelt slippa avtalet. jag fick dock ænnu en faktura, men detta visade sig vara en miss i kommunikationen, så dom strøk denna med. Så i mina øgon så hanterade dom flytten med vældigt stor respekt før kunderna (nu baserar jag det bara på mitt fall) Men jag vill æven minnas att dom var extremt trevliga nær man ringde, och erbjød flera alternativ før att løsa situationen.

Sen en liten observation, det skrivs vældigt mycket negativt om många webbhotell hær på wn, men vad jag vill minnas så ær TBA/Internet.se en av dom som førekommer ganska lite i negativa bemærkelser. Hade det inte varit før att jag nu øvergår till server før alla sidor så hade jag mer æn gærna køpt ett konto dær med.
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat