|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2008
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2008
|
Sen bevisar ju det här bara ATT det faktiskt lönar sig att skapa en tråd här, om Torbjörn nu tyckt att det var ett rent supportärende så hade det ju bara att vara kall och vänta ut det som ett sådant. Ungefär som man gör med barn som skriker för att få uppmärksamhet.
Det man SKULLE kunna fundera över är ju, när Torbjörn säger att "Om vi tittar i backspegeln så tycker jag att vi på Internet.se har skött övergången och övertaget mycket bra, om man är medveten om den röra som vi tog över." så kan man ju undra lite över det. Någonstans måste ni ju ha varit medvetna om att det faktiskt var en röra, eftersom företaget i fråga hade begärts i konkurs (antar jag iaf trots Decibel´s klargörande) och då menar du att dom kunderna som drabbades helt enkelt får....skylla sig själva ? gilla läget ?...jag säger inte att något annat alternativ (än att ni tog/köpte dessa kunder) hade varit bättre, men det är ju bra att veta vilken nivå av servicegrad ni inriktar er på, hur tänkte ni när ni tog över dessa kunder ?
|