Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-08, 20:23 #5
myweb myweb är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 93
myweb myweb är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 93
Vi köpte att stort antal Windowskunder från JX (som nu gått i konkurs). Det var mycket strul med databasen och en del kunder verkar till och med ha blivit fakturerade från olika företag efter försäljningen.
Dock har vi rett ut de ärenden där kunden slutligen inte "blivit vår kund" och de kunder som valt att gå över till oss har givetvis behållit sina tidigare priser från JX och därmed ingått avtal med oss på Internet.se i stället.
Om vi tittar i backspegeln så tycker jag att vi på Internet.se har skött övergången och övertaget mycket bra, om man är medveten om den röra som vi tog över.
Det är alltid tråkigt med missnöjda kunder och givetvis ska en missnöjd kund kontakta vår supportavdelning eller vår ekonomiavdelning i första hand.
Att diskutera enskilda ärenden i detta forum är inte riktigt tillför inget.
Antingen vill man lösa problemet och då kontaktar man oss så ser vi till att allt fungerar. Eller också säger man upp avtalet enligt gällande avtalsvillkor.

/Torbjorn Ahlberg
Internet.se Svenska AB

Edit: ser att jag svarade sju minuter efter föregående inlägg...
myweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat