Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-08, 04:31 #135
[email protected] tawnyonline@gmail.com är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2008
[email protected] tawnyonline@gmail.com är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Originally posted by gummianka@Sep 8 2008, 04:03
Sen vad man gör åt saken...bra fråga....jag tror det är lite som dom säger i länken nedan, att Googles image ändrats, och att det såklart påverkar...å andra sidan, försök driva en kampanj på internet idag UTAN Google...men det är nog ingen fara....

http://www.independent.co.uk/life-st...ng-921451.html
Tack för länken ska skumma igenom den senare.
Hursomhelst så lär väl google kanske gå ihop med ipod om de inte redan gjort och skapa sidor som igoogle och eventuellt isearch.
Min poäng är att jag tycker google vill verka störst bäst och vackrast vet inte om det har att köra med min negativa syn på USA och george bush.
Anyways så tycker jag google är överskattat dessutom är det grymst störande att de indexerar sidor som egentligen inte bör indexeras!
Sen är jag riktigt förbannad över den omtalade FRA-Lagen snart sitter det väl en kamera i min toalett för att göra en anylis av hur mkt bajs jag och min fru gör av med.
Detta är det största skämtet sedan Moderaterna styrde vårt land, skyll er själva som röstade höger.
Men å andra sidan så är ju äckel Schyman inte heller den bästa, tyvärr så har vi ingen mer demokrati i sverige.
Vi börjar mer och mer bli som gamla öst-tyskland och hela tiden tar vi efter usa och slickar deras rövar.
Hur ska detta sluta egentligen? bara tanken är skrämmande, vart är min anonymitet och sekretess? som utflugen genom fönstret!
tawnyonline@gmail.com är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat