Citat:
Pratar du >$10,000 så bör det vara aktuellt med juridiska åtgärder. Annars kan du nog skriva upp de slantarna på kontot "lärpengar" med notisen "trust no one".
|
Ja man får ta det som lärpengar, skulle jag få tillbaka dom så är det verkligen en otippat... det va inte i din limit för juridiska åtgärder. Men att detta förekommer är ju något man verkligen vill varna om. Och då blir en tråd här på wn ett hopp om att läsare oxå lär sig av min tabbe och blir lite försiktigare med att samla pengar på hög hos google.
Citat:
Google har förmodligen rätt att göra så här enligt deras avtal, men det är ändå inte rätt. Det finns massor av sådana här trådar på olika forum. Om du googlar (eller du kanske föredrar att yahooá eller msná numera) så hittar du säkert en del nyttig läsning.
|
Ja precis, man känner sig direkt maktlös när det förmodligen är helt vattentätt och dessutom kommer från giganten Google. Men man vill ju ifrågasätta deras attityd och etik, och framförallt varna om att detta förekommer... så gör som vco-systems påpekar... plocka ut era pengar så snabbt som möjligt.
Citat:
Well, när jag var i den situationen, att jag bara mailade mitt standardsvar på deras autosvar, och så fick jag kontot upplåst till slut.
Skaffa massa loggar, det gillar google, även fast de aldrig kollar på dem. Men bifoga access_log och liknande.
|
tack! Jag kör på det få se vad som händer.