Citat:
Ursprungligen postat av servainet
Citat:
Originally posted by -Polis_ttt@Sep 5 2008, 00:19
Citat:
Ursprungligen postat av Sathack
|
Jag har inte testat att kontakta dom, utan dömmer efter att ha kollat på deras hemsida. Den känns som en dålig översättning av texter på engelska, samt delar av sidan är på engelska samt när jag kollade deras support-sida så står denna också på engelska, och en EDITERAD LÄNK gav ett flertal sidor med exakt densamma text. När jag sedan går till deras esupport, så möts jag av en text från kayako som säger att licensen inte överensstämmer med det domän som används.
Jag menar inte att svartmåla någon som jag själv inte testat, men första intrycket av dom precis innan läggdags var inte det bästa och om någon hos dom läser det får de gärna ta åt sig av det som konstruktiv kritik.
|
hej,
Tack för kritiken , vi tar åt oss den och ska försöka renodla systemet ifrån engelska till svenska så gott det går!
Självklart kan det ge ett oseriöst intryck både när det gäller svenskan och att den är blandad , men som sagt vi jobbar på det.
Skälet till att den är blandad är att själva systemet är köpt på engelska och vi håller på att renodla den till svenska.
/ Peter
|
Tack för ditt ärliga och snabba svar. Det gillar jag : )