Medlem
|
|
Reg.datum: Nov 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
jgabor:
Måste väl säga att jag är nöjd med era svar. Men kommer nog att dröja ytterliggare ett tag innan jag vågar driftsätta något eget hos er eller rekommendera er, men ni har definitivt gått upp ett steg på min skala.
När det gäller redirecten så bör det inte vara svårt och fixa en lämplig sida istället för att redirecta till er egen. Har nog faktiskt aldrig stött på något annat webhotell där man redirectar till sin egen huvudsida vad jag kan minnas. I alla de fall jag kan minnas så har det varit "Sidan är avstängd pga. betalning saknas, om du är ägaren kontakta oss" samt liknande. Även stött på sidor med HTTP-fel såsom "Service not available" och "Out of bandwidth quota" där bakåtliggande orsak oftast varit nerstängda konton.
Du behöver inte gå in på detalj varför systemet fungerar som det gör. Det är ju ändå ni själva som väljer hur systemet skall fungera. Kanske inte just du, men någon har ju bestämt att systemet skall redirecta till er huvudsida. Men visst anledningen till ert val skulle ju kunna vara intressant och känna till då jag själv inte kan se något vettigt motiv till det.
|