Citat:
Ursprungligen postat av Cr0wN
Sedan vad innebär "VIP Support med telefonsupport och högsta prioritet." om man jämför det med den vanliga supporten? Vad jag kan se så finns bara ett nummer på hemsidan till supporten?
|
Det ingår inte telefonsupport i våra privatpaket, så VIP-support är en tilläggstjänst för dem som önskar just detta. Då får man en supportkod som man knappar in när man ringer till telefonsupporten, och vi behöver därför endast ett telefonnummer för supporten. Högre prioritet betyder att man helt enkelt får högre prioritet vid e-postsupport, i stil med vad man får som företagskund.
Citat:
Originally posted by -Cr0wN@Aug 29 2008, 11:48
Men för att ta ett exempel. En kund stängs av kl 16.05 på fredag och får ett mail om anledning etc. och en uppmaning att kontakta er innan ni öppnar kontot igen. Vad för möjligheter har kunden att kontakta er innan kl 09.00 på måndag?
|
Vår e-postsupport är igång nästan dygnet runt, så det finns goda möjligheter att komma i kontakt med oss.
Citat:
Ursprungligen postat av Cr0wN
Till sist så undrar jag fortfarande varför ni redirectar avstängda sidor till er egen hemsida? Ur en besökares perspektiv så blir besökaren bara förtvivlad. Han/hon kanske rentav tror att hemsidan har lagts ner eller att fel adress har använts. Någon information utgår ju inte. Samtidigt så tror jag återigen att de flesta hemsideägare bara blir ännu mer förbannade än nödvändigt pga avstängningen i och med redirecten.
|
Det är för att vårt system helt enkelt fungerar på det viset. Jag kan dock inte gå in i mer detalj just nu, för jag har tyvärr inte någon större insikt i hur just den biten fungerar. Men jag ska se om jag kan gräva fram lite mer information kring det.