 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 209
|
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 209
|
Ja det är tamefan fantastiskt. Jag saknar ord på hur j-vla irreterad jag är nu efter all nertid. Jag själv driver en ganska harmlös och liten verksamhet och kan därför bara inbilla mig vad det här kan göra för större företag och deras verksamhet. Och inte bara det.. vid det här laget är det inte ens i närheten av godtagbart från en privatkunds synvinkel heller. Att inte ett så pass stort, och sk. ledande företag, kan få ordning på en mailtjänst är oerhört pinsamt.
Jag har under en längre tid hänvisat både kunder och bekanta till Loopia för just deras "goda kvalité", men som nu visar sig bara vara en luftbubbla som spruckit. Vilket självklart i sin tur framställer mig som en idiot.
Nu ska jag inte sitta här och gnälla, men när inte ens telefonsupporten fungerar vad ska man göra då? Åka dit?
|