Visa ett inlägg
Oläst 2008-08-28, 10:48 #53
mikkex mikkex är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 34
mikkex mikkex är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 34
Jag har känt länge att jag mötts av ett kundförakt från Loopia då jag varit kontakt med deras support - de börjar nästan alltid på att skylla på kunden, och hanterandet av det här epostfiaskot är i samma linje ("folk mailar för mycket"). Jag har haft flera kunder som har valt Loopia på grund av deras pris, men det pris som de nu får betala för epost som tar timmar att komma fram, går inte att mäta.

De talar hela tiden om 5 procent av användarna, men alla av mina kunder som har Loopia (ett tiotal) har exakt samma problem. När de sedan går ut och säger att det är löst, men problemet kvarstår kör manm det redan dåliga förtroendet för Loopia när långt under galne Gunnar nivå.

Tidigare har jag avrådit mina kunder från Loopia, nu kommer jag att vägra att sätta upp någon webbplats hos dem, då förlorar jag hellre kunden om de insisterar.
mikkex är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat