Visa ett inlägg
Oläst 2008-08-26, 20:45 #5
tordaasens avatar
tordaasen tordaasen är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2007
tordaasen tordaasen är inte uppkopplad
Nykomling
tordaasens avatar

Reg.datum: Sep 2007
Jag tycker du borde läsa lite om pul lagen
får detta är väl inte rätta stedet at diskutera utestående faktura och andra personlige öknomiske ting
og du vet inte något om min ökonomiska situation eller inte
og jag är faktisk registerad i sverige
så tycker du borde redigera bort det som inte har med innleget at göra, för jag tar till restligte åtgjärder
bara för at du tyckar du har en faktura eller något utetåande med mig har du inte lov eller rett at trakasera mig

/

Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb
Svarar man inte på mail och några dagar efter Utvandrad / Obefintlighetsregistrerad 2008-05-29. Ett ens försöka få in pengarna med KFM är ju att glömma med befintliga skulder som redan finns där.
Nej så klart det inte har så mycket med din fråga att göra, men är dåligt begära andra om hjälp med VPS när man inte ens betalar sina skulder.
Citat:
Originally posted by -patrikweb@Aug 26 2008, 20:24
Svarar man inte på mail och några dagar efter Utvandrad / Obefintlighetsregistrerad 2008-05-29. Ett ens försöka få in pengarna med KFM är ju att glömma med befintliga skulder som redan finns där.
Nej så klart det inte har så mycket med din fråga att göra, men är dåligt begära andra om hjälp med VPS när man inte ens betalar sina skulder.

Citat:
Originally posted by -patrikweb@Aug 26 2008, 20:24

Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb
tordaasen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat