Visa ett inlägg
Oläst 2008-08-26, 08:23 #2
Jonathan P Jonathan P är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 141
Jonathan P Jonathan P är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 141
Citat:
Ursprungligen postat av studiox
Men hur är det support? Är telefonsupport viktigt, ska den vara öppen på helger?
Jag personligen nöjer mig med support via e-post, och om det finns support dygnet runt, 7 dagar i veckan så är det ju jättebra, men har förståelse för om det inte är så...

Citat:
Originally posted by -studiox@Aug 25 2008, 23:31
Vill man veta hur många subdomäner det ingår och om man kan köra cron's ?
Absolut!

Citat:
Originally posted by -studiox@Aug 25 2008, 23:31
Bryr sig folk om vilken version av ASP (1/2/3) eller php (4/5) ? Samma sak med databaser?
I högsta grad. Även om jag hoppas och antar att samtliga hotell kör senaste versionen av alla språk och databashanterare...

Citat:
Ursprungligen postat av studiox
Om man är privatperson är det viktigare då med färdiga script för bloggar, cms, kanske wordpress o sånt?
Helt ointressant.
Jonathan P är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat