Visa ett inlägg
Oläst 2008-08-25, 22:45 #10
studiox studiox är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Aug 2004
studiox studiox är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Aug 2004
Citat:
Originally posted by grazzy@Aug 20 2008, 16:38
Av egen erfarenhet kan jag dela med mig att det är totalt poänglöst att argumentera med paypal. Ungefär lika givande som att försöka föra en diskussion med Google.
Bestäm dig istället för om du vill fortsätta använda paypal. Vill du det så gör som de vill, det är en engångsgrej att behöva verifiera sitt konto. Om du inte tycker det är värt det så lägg ner och gör något bättre av din tid. Paypal skiter med största sannolikhet rätt hårt i sverige och antagligen hela norden.
Jo, men i USA-jurudikens vänliga land så kan man ju välja andra vägar efter man ha informerat dom vänligt men bestämt. Och om vi kan hitta några som använder paypal här och vi tillsammans kanske omsätter några miljoner iaf (runt 1M USD) så tror jag dom lyssnar. Annars kan jag tänka mig att gå vidare. Dom kan återbetala pengar utan ha någon lagrum för att göra det i Sverige. Det är ändå där vi verkar, ung som Apple som fick smisk som fan av Norska konsumentverket, då kan dom ta och stoppa upp sina amerikanska avtal i röven typ (Det är mitt ordval, ber om ursäkt för det)
studiox är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat