Supermoderator
|
|
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
|
Nu förstår jag inte. Du väljer medvetet ett av marknadens billigaste webbhotell; ett webbhotell som uttalat inte går att nå utanför kontorstid.
Du ringer sent en lördagkväll och problemet åtgärdas inom någon timme, trots att du enligt avtal inte har rätt till någon som helst åtgärd innan måndag morgon. Du får alltså ett engagemang långt bortom vad du rimligen kunnat förvänta dig med tanken på den tjänst du valt. Som tack går du ut på första bästa forum och skriver ner webbhotellet.
Har du över 10 000 unika besökare per dag borde du också dra in så pass med pengar att en dedikerad server inte är någon större kostnad i sammanhanget. Du kan då få serviceavtal med utlovad SLA, garanterad upptid och responstid.
Lördagar är väl dessutom generellt den dag i veckan med minst trafik?
|