Citat:
Originally posted by jayzee@Aug 15 2008, 16:09
Heh! Kan själv skapa något bättre på 10min i photoshop, no offence.
|
Taskigt nog så bumpar jag tråden hehe.. Såg dom senaste designerna som är till salu, jag kan bara hålla med t.ex jayzee.
Kan ni inte ha nån självbeveralsedrift åtminstone så att ni skäms över dom 10 minuters design ni vill sälja ?
Nu menar jag alla dom senaste ämnena där dom vill sälja en design, jag valde att fortsätta i den här tråden för att inte dissa bara en av dom så det var inte bara riktat åt pontepontan utan alla andra senaste försöken till försäljning av design.
Det bara för att slippa få inlägget raderat förhoppningsvis

Men det är fortfarande så att jag vill att ni som försker sälja en design att ni lägger ner lite mer till på det och inte tror att en för oss andra ett 10 minuteurs jobb skulle vara värt nåt
Vill ni sälja en design på WN så ska ni också veta att dom flesta här inne har minst grundläggande webbdesignkunskaper som står över en fjortis kunskaper, så dom kommer inte att köpa en sån design utan då måste designen vara lite bättre.
Ända anledningen till att någon här inne köper en design är för att dom ska tjäna lite tid och inte för att dom inte skulle ha kunskaperna att skapa en enkel design själva, så glöm alla fjortisdesignerna och kom med någåt nyskapade så kan det finnas någon som är intresserad, annars anlitar dom ju en riktig webbdesigner om dom vill ha en design som är mer än en enkel design som är snodd på nätet.